a legszuperebb nyereményjáték aho a csalás gyakorlatilag lehetelen volt a tavaszi GO.
blokk ahol adott márkákat kell taralmazni.
bár gyűjteni lehetett de nem sokszorositani..
sada!
Egyetértek, engem is bosszant, ha csak olyan terméket találok a polcon, amiről valaki már lelopta a kódot.
Feltételezem, hogy költségesebb és nagyobb körültekintést igénylő feladat megszervezni egy olyan promóciót, ahol a kód a csamagoláson belülre kerül, de abban az esetben, ha a kódot nem tudják úgy rátenni a termékre, hogy az garantáltan csak megvásárlás után legyen hozzáférhető, akkor is lennének eszközök arra hogy az ügyeskedőket visszaszorítsák: pl. a nyeremény átadáshoz bekérhetnék az összes olyan blokkot, ami ugyannarról a számról/címről a játék teljes időszakában beküldött pályázathoz tartozik, vagy eleve a beküldéshez kérnék a blokkazonosítót!
Az unileveres smses játékok sem tudnak mindent... egy dolgot még igazán megoldhatnának...
Az sem árt, ha a nyeremény átvételéhez szükséges kód nem lopkodható le a termékekről (pl. Cif, Coccolino, Gyulai)
Az én álmom a profin megszervezett sms-es játék lenne, ahol egy vásárlás- egy lehetőség:
- ahol EGY kódot csak EGY telóról és csak EGYSZER fogadnak el (nem lehet 20-30 telóról naponta újra, meg újra beküldeni),
- ahol NEM elég bizonyítékként a blokk másolat, mert azt hamisítani is lehet...
- és nem lusták foglalkozni a blokkal (pl. női adidas játék, palmolive), vagyis kamu sms-re nem adnak nyereményt.
Amelyik sms-es játék ezt nem tudja, azzal nem is nagyon fárasztom magamat. Nem véletlen, hogy ezeken a nyerteslistákon (ha egyáltalán közszemlére merik tenni), 2-3 játékos családja viszi el a nyeremények 90 %-ákat.
Az UNILEVERes játékok általában tudják ezt.
Szóval gondom ezekkel van, nem a Copp-pal.
Az Alföld Pro-Coop új 2000-es játéka már a gyűjtögetőknek sem kedvez, de az igazi ez is csak akkor lenne, ha a gyűjtőlappal együtt egy borítékban a blokkokat is be kéne dobni....
Az ügyeskedést nem lehet kizárni, de lehetne törekedni a minimalizálásra. lehetne
Elisa
pontosan, mármint, ha veszel x típusú pl. pantent, valszeg azért, mert magad szeretnéd használni, nem pedig a nyereményt elajándékozni. Vagy legyen vegyes a termékcsomag.
Nem tudom, hova illene igazán, de mivel nem "negatív tapasztalat", ezért írom ide. :-)
Nem szeretem, amikor a nyeremény "zsákbamacska", azaz olyan termékcsomag, amiről nem lehet előre tudni, hogy mi az. Ez most a Pantene játék kapcsán jutott eszembe, ott is szerepel a játékszabályban, hogy "a nyertes nem választhatja meg a hajbalzsam variánsát". Tehát lehet, hogy amúgy ezt a terméket szoktad használni, és jól is jönne belőle az éves készlet, de pont nem a te hajadra valót fogják küldeni.
Pl. nyertem egyszer egy igen bőkezű Manhattan Clearface csomagot, amiből alig tudtam valamit használni, sőt cserélni sem, senkinek nem felelt meg az alapozók árnyalata/típusa.
Szerény javaslatom a játékszervezők felé, hogy a termékeikből összeállított csomag tartalmát a játékszabályban részletezzék (mint pl. a Palmolive tavalyi játéka), vagy lehessen választani több összeállított csomag közül, esetleg X ezer forint értékben egy listáról.
Én a neten beküldhető kódos játékokat nagyon nem szeretem. Szerintem megtízszerezi a játékosokat, mert ingyen van a beküldés, s így sokkal kisebb az esély a nyerésre (ld. Balaton). Ha rajtam múlna, csak alapdíjas sms játékok lennének, meg vonalkódgyűjtősök :)
Abban egyetértek a többiekkel, hogy inkább kisebb értékű, több díj legyen, mint egyetlen, mert annak nagyon kilátástalan megnyerési esélye van...
gabims10
Így is van :D Viszont többen nyernek, ha több a nyeremény. :)
Nekem azok a játékok tetszenek, amelyekkel nyerek.
délink
azért is lenne jó az "apróbb" nyeremény, mert ha egy játéknál több milla az egyetlen fődíj - pl balfi autós, és más bankkártyás nyeremény -, a mezei ember nem fog a játékon játszani, mert biztos nem fog nyerni, biztos nem ő lesz az a szerencsés nyertes. (Oké, aki nem játszik, nem is nyer, ezt mi tudjuk, de a szervezők nemcsak a webnyeremény ezres olvasóinak szervezi a játékot.) Ha a mezei ember több "kisebb" pénzt, ajándékot lát, akkor ő is játszik. Pl. a GO-nál, "csak" 5000 volt a nyeremény, de a nyertesek közt sok volt az egy-egy nyertes. Gondolom, tettek egy próbát, és vmelyik héten sikerült is nyerni, és nagyon boldogok. (Remélem ők nem látták a listát, mert elszomorodnak, és értetlenkednek, hogy lehet 15-ször is nyerni egy héten.)
Nekem egy maximálisan pozitív dolog jut az eszembe, a TOTO tojásos játék. Sajnos nem nyertem, de az nagyon tetszett,hogy sorsolás után azonnal tették fel a nyerteseket. Így lesz számomra hiteles az egész.
Egyik negatív "élményem" az Auchannal volt, hogy nyertesekről nem nyilatkoznak, de természetesen értesítették őket levélben( legalábbis az érdeklődőknek ezt mondják). Persze,persze....
Végtelenül idegesítő,ha nincs infó nyertesekről. Nem értem,ha már megvolt a sorsolás akkor mi a túróért nem lehet a nyerteseket egyből értesíteni és nyilvánosságra hozni....
Osztom krysztasz álláspontját,miszerint egy 10 milliós fődíjat érdemes lenne mondjuk inkább 5 vagy 10 nyertes közt szétosztani, mert azért 1-2 milliónak is nagyon örülne bárki és így legalább 5-10 ember vagyis család lenne boldog.:)
A GO nekem sem feltétlenül pozitív, hiába nyertem 4-szer, a boltosok játéka volt igazán. A Coopot szeretem a legjobban, több kisebb nyeremény. Szerintem se legyen több milla a fődíj, szeirntem 50 és 100 ezerrel is boldogok lehetünk. Ha erre a cégnek nem telik, akár a 10 ezres is megfelelő.
A balfi negatív, folyton 15 cimke, és égen földön egy autó.
A cerbona nagyon tetszett, kiválaszthattuk mit szeretnénk, és azon indultunk. Tetszett az ajándékcsomag is, egy doboz cerbona szelet. :) 25 db. (a csokis a legfinomabb - nekem. :)
Szeritnem, ha ételes a játék, igazán lehetne egy díj ajándékcsomagok is.
Ha már sms, akkor jobb a netes beküldés, illetve az olvasható kód. Vagyis, ne legyen összetéveszthető a nulla az O betűvel, az egyes a hetessel, stb.stb. Lehetőleg elég vastagon legyen benne a csomagolásban, és természetesen belülről. Az abszulút magas negatív csúcstartó a barilla kód, baba, akik kívül helyezik el a kódot, ahol könnyen letéphető a boltban, a boltosoknak.
A garantált ajándék is jó, pl. a sörösnél a korsós, bár lehetne 0,5 l a 0,3 l helyett. Akkor inkább kérnének 10 kupakok, cimkét.
Az smsnél nyerő időpontok legyenek, mert ha nyerő kódok vannak, előfordulhat, hogy a nyerő kódok az üzletben maradnak, a polcon.
A fundungo twix és társai csokival a játék jó volt, a boltban lehetett levásárolni az ajándékutalványt, csak ne tették volna ki az órájukat a netre. Illetve, a boltban sem kellett volna egy idő után megháromszorozni az áruk árát. (Ha nem számítottak ekkor a forgalomra, akkor ne indítsanak játékot.)
Ha ételes játékszervező lennék, akkor én úgy kérném a vk-okat, hogy legyenek bennük különböző ízű vk-ok. Így nemcsak egy terméket vesz a vásárló, hanem legalább egyszer kipróbálja a többi terméket is.
Jó ez a topic, örülök, hogy megkérdeztél minket. :)) (Hátha egy-két nyereményjátékszervező ide téved, és tanul az ötletünkből.)
Vodafone Vodafone Te csodás...
Ajándéktípusok:
szerintem az a legrosszabb játék, ami hónapokon át húzódik és a végén van 1db fődíj (pl. autó vagy utazás). Az ilyeneken alapból nem játszom, mert totál esélytelen.
A jobb ha van gyorsasági díj is, illetve legyen sok picike ajándék és 1 fődíj.
Az sem baj ha mondjuk a fődíj nem 1.000.000 ft értékű hanem "csak" 500.000 de van mellette több kisebb, értékesebb nyeremény (pl. startlap lakásos játéka vagy sorolhatnánk még)
Törekedjenek a cégek arra, hogy nagy legyen a játékkedv, de ne 1 db húdefőnyereménnyel, hanem inkább sok-sok kicsivel.
szerintem. :)
Nekem ez a játék se tetszik, eleve csak napi egy iPod Nanot lehet nyerni , azért valljuk be, az nem sok.......
Ha nem nyert a kód, akkor a kupon még mindig jó valamire: 5ezer ft vásárlási kedvezményt jelent az apple.hu webboltjában :P
Akárhány kuponod van, mindenképp csak egyet válthatsz be, és 10ezer felett kell vásárolnod, hoyg felhasználhasd :P
Ismerjük az Apple cuccok árait, vajon hányan fogják ezt a kedvezményt igénybe venni?
Lehetett volna inkább napi 2 vagy 3 iPod, ez a kedvezménykupon a "nesze-semmi-fogd-meg-jól"-kategória :((
sada írta:
A nyereményeket garantáltan eljuttatják a nyertesekhez (a sima levélben feladott ajándokok fele sem érkezik meg a címzetthez) és nem restek kerestetni az eltűnt könyvelt küldeményeket.
(DE: Nekünk erre nincs időnk! )
én írom :) :
ha nincs nyerteslista rengeteg esetben NEM tudjuk meg, hogy nyertünk-e egyáltalán vagy a posta lenyúlta! nekem rengetegszer volt olyan, hogy egyszercsak jött a postás az ajándékkal, holott azt sem tudtam, hogy nyertem (pl. Nívea)... mondjuk ez még a jobbik eset :)
szerintem a Marlboro tavalyi játéka is jó volt, de persze nyílván főleg annak, akinek több kódja is volt. Ez az 1 nap 1szer beküldhető játék.
és nincs vásárláshoz kötve.
Jók még szerintem a Floriol ill. Vénusz játékok, mindig megvan a nyerteslista is kb. időben.
A Szentkirályit én sem szeretem, főképp mivel a játék indulása után kb 1 hónappal végre lehet kapni akciósat!
Quenee, köszi a kommentet.
És a mostani Lays játékokról, ki, mit gondol?
Csak azért kérdezem, mert ennek a promóciónak az "eredetije" külföldön egy nagyon ütős játék volt, ahol mindennap 3 Apple laptop-ot sorsoltak ki a zacskóban levő promóciós kóddal. Csak bejelentkeztél a weboldalon a kódoddal (ok, egy kód csak egyszer játszhatott) és másnap reggel a főoldalon már kint volt, hogy melyik három kód nyert. Aztán küldtek egy e-mailt és az általad kiválasztott időpontban kivitték a laptopot neked és a kód bemutatása után rögtön át is vehetted!
Ehhez képest én sem értem ezt a pénz vagy Ipod vagy 5000 Ft-os magyar megoldást. Van valaki, akinek személyes tapasztalata is van a játékkal?
Ja és igen, az örök bánatom, hogy ha a cégek ragaszkodnak az akciós, promós címkéhez :(
Egy csomó játékot azért vagyok kénytelen kihagyni, mert ide a végekre csak jóval a játék lejárta után jut el az akciós csomagolás, így hiába is venném a terméket, nem játszhatok a promos címke-zacsi-kupak-akármi nélkül.
Vagy időben kellene teríteni, vagy megelégedni a hagyományos, szokásos csomagolással, vonalkóddal.
Juut
A tavalyi focis Lays játék a negatívok csúcsa :P
A zacsikban volt kupon, amivel adott meccs ideje alatt lehetett csak játszani, illetve nyerni. Nálunk vidéken eleve későn jelentek meg az akciós zacskók, már rég ment a játék, mire egyáltalán tudtunk venni.
Utána meg szinte csak olyan kuponokat találtam a zacskókban, amiknek a játékideje már rég elmúlt, nem voltak jók semmire :(
Ennek a világon semmi értelme nem volt, a kiadott kuponok negyede se kerülhetett játékba, csak mi bosszankodtunk :(
Újabb hozzászólásokKorábbi hozzászólások