Bejelentkezés
A bejelentkezéshez kérlek add meg adataidat! |
Legfrissebb fórum hozzászólások
-
Negatív tapasztalatok
NapibetevőA Mol Move honlapon ez van: A BMW 2 Coupé megnyeréséhez használd MOL Move kártyádat, vásárolj legalább egy Bugatti terméket és növeld esélyeidet minden újabb vásárlással!
A JSZ-ban pedig ez: A promóció során azon vásárlók akik legalább 2 darab terméket vásároltak MOL MOVE applikáció
használatával, automatikusan részt vesznek a fődíj sorsolásán.
Érzek némi ellentmondást a kettő között. A legalább egy az nem kettő. -
Negatív tapasztalatok
BrainboxPaintuci
Hahaha...
Milyen szokasok ?
Van aki mar nem tudja elhozni a blokkot onnan ahonnan eltudta 10 eve... van aki nem tudja elhozni mert elkoltozott... van akinek korabban nem lett volna kepe hozza, de mostmar felbatorodva o is elhozza...
Szerintem magad is meglepodnel mennyi csontvaz esik ki azok szekrenyebol akit te10-20 eve ismersz, es nem is gondolnad hogyan jatszik. -
Negatív tapasztalatok
PaintuciMert róluk tudjuk, hogy csinálják... De kezdesz te is gyanús lenni. 😁😉
-
Negatív tapasztalatok
PaintuciVágási Feri és nálatok van ekkora mák?
-
Negatív tapasztalatok
pieceoflucksada, igaz.
De hidd el, előbb feltöltik az emberek a kódot, ha a csomagolásban van, minthogy a blokkokkal bajlódjanak. Főleg a fiatalok, hagyják ott a blokkokat a boltokban. De ha rá van írva a csomagolásra a játék, és benne a kód, szinte biztos, hogy feltöltik, még azok is, akik egyébként nem szoktak játszani, ezért is lehet, hogy az ilyen játékokon változatosabb a nyerteslista.
Ráadásul venni is többet vesznek ilyenkor az emberek, szerintem.
Pl. csokikból szokott lenni a kasszáknál, ha várakozni kell, simán el lehet olvasni a játékfelhívást. Tudom, kis táblácskákat is szoktak kirakni, de nem minden üzletben. A promóciós csomagolás "csábítóbb" és praktikusabb is szerintem.
A reklám egy dolog, nálam a játékok szempontjából másodlagos, pedig nézek TV-t, sokakkal ellentétben. Lehet, hogy ott veszek észre először egy játékot, de ha csak a reklámra hagyatkoznék, simán elfelejteném, miből mennyit kell venni, mire odaérek a boltba.
De persze nem vagyunk egyformák. -
Negatív tapasztalatok
PaintuciVannak akik itt 10-20 éve ismerik egymást, meg egymás szokásait.
-
Negatív tapasztalatok
BrainboxNapibetevő
Oké, és honnan állapítjuk meg ki az aki sokat vásárol és ki az aki "simliskedik" ?
Csak mert itt nagyjából senki se ismer senkit, de mindenki vádaskodik..... -
Negatív tapasztalatok
Vágási FeriMol Múv - Bugátti
Nem szeretem, ha hosszabbítanak.
Csökken a nyerési esély.
És hiába veszel több kést, az appban 1/1 marad az esélyed.
Úgyhogy b@sszák meg.
A Hőgye-mizériáról meg nem is beszélve.
Ekkora mák nincs. -
Negatív tapasztalatok
NapibetevőAzzal szerintem senkinek sincs gondja, ha valaki sokat vásárol, és sok blokkja van, csak a simliskedéssel (blokkgyűjtés stb.)
-
Negatív tapasztalatok
sadapieceofluck
Rajtunk kívül senkit sem izgat a nyerteslista.
De mindenki látja a játék reklámját a tv-ben, a boltokban a plakátokon, és bevésődik: Sportszelet.
(Mellesleg engem sem. Ha játszottam, akkor rákeresek a nevemre, ennyi, de nem bogarászom csámcsogva a listát.) -
Negatív tapasztalatok
David85Hőgyének egy pepsi napi nyeremény is összejött. Valamit hagyjál nekünk is légyszi!
-
Negatív tapasztalatok
pieceofluckAzért megnéznék egy olyan statisztikát pl., hogy mikor fogyott több Sport szelet, amikor maga a csomagolás is promóciós volt, és azon belül volt a kód, vagy amikor a vásárlás blokkját kellett feltölteni.
De ugyanezt bármelyik hasonló játéknál.
Oké, az új csomagolás és a kódok nyomtatása biztos plusz pénz, de azért szerintem sokkal figyelemfelkeltőbb, emellett a nyerteslisták is változatosabbak. Szerintem.