Hírlevél feliratkozás

Fórum

TESCO - KAISER

Üzletekhez kötődő
  • Játék kezdete:2018.09.06.
  • Játék befejezése:2018.10.31.
  • Beérkezési határidő:2018.10.31.
  • Sorsolás:2018.11.06.

Kaiser nyereményjáték - TESCO
"Visszarepítjük a nyárba! Nyerjen álomutazást Bali szigetére!"

Feltétel:
 Vásárolj bármely TESCO üzletben 1000 Ft összértékben bármilyen Kaiser terméket. A vásárlást igazoló blokk adatait regisztráld a játék oldalán, vagy küldd be SMS-ben a 06 30 5555 525-ös telefonszámra.
Minta SMS: ap*dátum időpont*név
Minta SMS: „A01234567*2018.09.15 12:35*Proba Tamas”
A vásárlást igazoló blokkot őrizd meg.
Kezdete: 2018. szeptember 6.
Befejezés: 2018. október 31.



Sorsolás: 2018. november 6.
Nyeremény: 
1 db 2 személyes, 13 nap 12 éjszakás Bali szigeteki nyaralás,
heti 2 db, összesen 18 db, JBL Charge 3 hordozható, vízálló Bluetooth hangszóró (nyerő időpontokban),
nap 1 db, összesen 56 db, Kaiser ajándékcsomag (nyerő időpontokban).
Játék
Hivatalos játékszabályzat

 

Legfrissebb fórum hozzászólások

 
  • Negatív tapasztalatok

    Évi**

    :)) Lényeg, hogy az A4C Marketing remek munkát végez, és nem azonos a "hintás" ACG-vel.

  • Negatív tapasztalatok

    És nyerek

    Talán kormány párti?ACG hírügynökség?
    Talán nem csak stadionokat építenek?
    Hmmm....

  • Negatív tapasztalatok

    Paintuci

    Jaj bocs félre olvastam.... korán van még.... :P

  • Negatív tapasztalatok

    Évi**

    Persze, pont ezt emeltem ki!!!
    Az A4C rendkívül korrektül szervezte a Kinder játékát (ami szintén Ferrero!!).
    Ott hibázott a Ferrero, h. nem őket bízta meg a Rocher játékával is!!

  • Negatív tapasztalatok

    Paintuci

    Az a csoda h. nyerünk egyáltalán vmit... sok link ügynökség....

  • Negatív tapasztalatok

    Paintuci

    A4C nem egyenlő ACG-vel... A4C az Auchan játékokat csinálja, az korrekt. ACG a bibis.

  • Negatív tapasztalatok

    Évi**

    Egyébként osztom trendy véleményét.
    Sőt, egyfajta garancia volt a nevük arra, h. ez is korrekt játék lesz.
    A Kinderrel minden a legnagyobb rendben zajlott, pedig sok szálon futó, komplikált, ötletes játékot szerveztek. Ráadásul nem idén először, korábbi évekből ugyanolyan jó tapasztalataink voltak.
    Azonnali válasz, hinta nélkül is készséges és segítőkész személyes ügyintézés, ügyfélbarát hozzáállás, villámgyors postázás, sorolhatnám.

    Ja, hogy annak az A4C Marketing ügynökség a lebonyolítója?!
    De ezt külön én se figyeltem, csak azt, h Ferrero!
    Úgyhogy szerintem is rendben van a Ferrero...
    A lebonyolítás a "hintás"....

  • Negatív tapasztalatok

    Évi**

    A cikk szerint igen, mert megkeresték őket:

    "További kérdéseinkkel a játék szervezőjéhez, a Ferrero Rocherhez irányítottak minket. A Ferrero Rocher előbb visszahívást, majd emailes választ ígért, de ezt egyelőre nem kaptuk meg. Amint reagálnak, frissítjük a cikket."

    De az olasz anyavállalatig nem hiszem, h. elértek a hullámok.

  • Postán jött

    jandzs

    Müzliszelet készítő, Activia.

  • Negatív tapasztalatok

    Paintuci

    Én még arra lennék kíváncsi vajon a Ferrero cég tud erről, vagy az ügynökség tudta nélkül csinálta ezt?

  • Kérdések és válaszok

    trendy

    Lehet kioktatásnak is venni,ahogy akarod,de amikor ugyanannyi erőfeszítésedbe kerül neked megkeresni,mint másnak és neked van rá szükséged,akkor azt minek hívod?
    Nem játszom a játékkal,de nem telt 1 percbe megtalálni 2 elérhetőséget az oldalon.

  • Kérdések és válaszok

    trendy

    Akkor fuss neki még egyszer.

2018. november
H
K
Sz
Cs
P
Szo
V
   
1
2
3
5
6
7
8
10
12
16
17
19
20
22
24
27
28