A mobil online játékok piaci trendjei 2020-ban
Az olyan új technológiai fejlesztések és megjelenések eredményeként, mint például a felhőalapú játék vagy az 5G, a mobil játékok várhatóan felül fogják múlni az ipar összes többi eszközét. Összeállításunkban bemutatjuk a 2020-as mobiljáték-tendenciákat:
Az AR semmi jelét nem mutatja a megállásnak
Az XR Industry Insight által készített, 2020-as felmérés szerint a kiterjesztett valóságot (AR) használó vállalatok 65%-a biztonsági és ipari célokból dolgozik AR-rel. A felhasználók elvárják, hogy viszontlássák ezt a funkciót olyan ágazatokban, mint az oktatás, a kiskereskedelem vagy az egészségügy.
Hyper-casual játék: A kevesebb néha több
A hyper-casual játékok terén példátlan növekedést tapasztaltunk az elmúlt évben. A Goldman Sachs közelmúlt-beli 200 milliós beruházása a hyper-casual Voodoo gépezetbe jelezte, hogy mindebben még bőven van további lendület. Az kaszinok online-hoz vagy a rejtvényekhez hasonlóan a hyper-casual követi azt a mintát, hogy könnyű, egyszerű és nagyon addiktív legyen
A hyper-casual játékok annyira népszerűek lettek, hogy saját műfajjá váltak. A mobil online játékipar statisztikái magukért beszélnek. A hyper-casual műfaj kétszer annyi bevételt generál, és tízszer több letöltéssel rendelkezik, mint társai. Összességében a hyper-casual gyorsan letölthető, könnyű játszani, és a játékosok sokkal többet fognak látni belőle 2020-ban - véli szakértőnk, Boross Örs.
Rpgs, avagy szerepjátékok
A Kínából származó, alacsony elkötelezettségű, tycoon stílusú RPG (Role Playing Game) műfaj lassan mobil szerencsejáték-trenddé válik. Az „Állítsd be és felejtsd el” játékmenet, érdekes történetekkel párosulva vonzza mind az alkalmi játékosokat, mind pedig azokat, akik gyors eredményeket szeretnének elérni. Magas ügyfélmegtartási aránya és könnyű bevételszerzése teszi lehetővé a műfaj sikerességét 2020-ban.
Platformközi játékok
A platformok közötti játék lehetővé teszi a játékosok számára, hogy különböző eszközeiken ugyanazt a játékot játsszák, mentsék az aktuális állapotukat, majd ott folytassák a játékot, ahol az előző eszközükön abbahagyták. Néhány példa erre a Minecraft és a Fortnite, és várhatóan további PC- és konzoljátékok fognak hamarosan csatlakozni hozzájuk.
Az otthon és útközben egyaránt játszható játékok rugalmassága a fejlesztők kezébe nagyobb ütőkártyát ad, mint a helyhez kötött játékok. Sokan inkább olyan játék felé hajlanak, amelyet bárhol élvezhetnek, ahelyett, hogy elérhetőségük csak egy eszközre korlátozódna.
A nagyképernyőtől az okostelefonig
A különböző franchise cégek felfedezték, hogy mennyit profitálhatnak abból, ha saját hivatalos játékaikat kiadják okostelefonokra, és ők is meglovagolják a mobilos játékok sikerét. Azok a franchise-ok, amelyek eredetileg PC- és a konzoljátékaikról voltak ismertek, mára uralják a mobil világot is.
A játékosok már üdvözölték az olyan franchise-okat a mobilalkalmazás-áruházakban, mint például a Call of Duty és az Elder Scrolls. 2020-ban több franchise készül csatlakozni a listához, hogy kiadja hivatalos mobil játékait, amelyek kétségkívül hatalmas népszerűségnek fognak örvendeni mind az alkalmi játékosok, mind a lelkes rajongók körében.
Versenyképes többszereplős mobil játékok
A tendencia a legnépszerűbb mobil játékok között is az, hogy legtöbbjük egyben közösségi platformként is szolgál. A játékosok bárkivel játszhatnak a világ minden tájáról, és verseny- vagy játékélményekkel gazdagodhatnak. 2020 legfontosabb játékai közül sok, mint például a PUBG, a Clash of Clans és a Call of Duty, összehozza az embereket, s ez olyan szolgáltatás, amely soha nem megy ki a divatból.
Blokklánc és felhőalapú játék
Ahelyett, hogy frissíteni kellene az eszközöket, és biztosítani kellene, hogy az adatok tárhelyet foglaljanak, a játékosok inkább a korszerűbb lehetőséget választják: a felhőalapú játékokat. A felhőalapú játékok távoli szervereken tárolódnak eszköze helyett. A játékosoknak csak nagy sebességű internet kapcsolatra van szükségük a játékhoz. Az 5G terjedésével sokan azt várják, hogy 2020 végére a mobil felhő játék még tovább erősödik.
Konklúzió:
A játéktársadalom egyre növekvő elfogadottsága és növekedése napjainkban a szerteágazó műfajok, új fejlesztések és még izgalmasabb tartalmak színesebb ökoszisztémáját hozza létre, mint valaha. Függetlenül attól, hogy régi motoros az online játékok világában, vagy csak elütné az időt valamivel pl. ingázás során - a mobil szerencsejáték-ipar olyan fejlesztésekkel és áttörésekkel rendelkezik, amelyek 2020-ban bármely műfaj kedvelői számára előnyösek lesznek.
Legfrissebb fórum hozzászólások
-
Kérdések és válaszok
pieceofluckjojó!
Nincs mit. 😊
Én a Penny miatt izgulok most nagyon, olvastam olyan facebook kommentet, hogy valaki már kapott értesítést. -
Kérdések és válaszok
pieceofluckzshajni!
Szerintem jó minőségű, aranyos kis desszertes tányér. Elég nehéz, úgyhogy van benne anyag.
Mosogatógépben nem mosható. -
Negatív tapasztalatok
jojóTescóban ma láttam egy srác a polc körül sétálgatott ,a telóját nyomkodva
jó,hát hívhatott v hívhatták v épp sms-t írt ,de lehet próbálkozott ?
-
Kérdések és válaszok
jojópieceofluck
köszi -
Kérdések és válaszok
jojónekem is jött értesítő tegnap ,ma ,de a tányér nem érkezett meg
-
Nyertesek
jojóNekem is egy Milka most !
-
Nyertesek
KathrineMilka párna
-
Kérdések és válaszok
zshajniMilyen minőségű a tányér?
-
Negatív tapasztalatok
fitoskaAz első nestlé kódom,amit fel akartam tölteni,már feltöltötték
Franc se gondolná,h a boltba kellene feltölteni.
Szépen megvettem és pórul jártam -
Kérdések és válaszok
pieceoflucksünkutya!
Igen, tegnap jött értesítés a GLS-től.
Ma meg a Nagyi titka is küldött, de ugye addigra már meg is érkezett a tányér. -
Kérdések és válaszok
sünkutyapieceofluc: a GLS küldött róla előtte értesítést? Vagy csak hozta a tányért.
-
Kérdések és válaszok
pieceofluckjojó!
Én ma kaptam, GLS hozta.