Hírlevél feliratkozás

• Játék befejezése:2022.12.31.
  • Beérkezési határidő:2022.12.31.

Naturland nyereményjáték
"Naturland - Nálunk az ajándék is természetes"

Feltétel:
Gyűjts össze 10 pontot NATURLAND© termékek csomagolásáról, válassz ajándékot és küldd be.
Befejezés: 2022. december 31.

Választható garantált ajándékok:
1 db NATURLAND 500 mg C-vitamin 20 x
1 db NATURLAND Árnika krém 60 g vagy
1 db NATURLAND Körömvirág krém classic 100 ml vagy
1 db NATURLAND Svédkeserű krém classic 60 g
Megjegyzés: Érdemes a pontok beküldése előtt e-mailben érdeklődni a választható ajándékok aktuális listájáról.
Cím: Naturland Mo. Kft. 1656 Rákoskeresztúr 1. Pf. 73.
Hivatalos játékszabályzat

Legfrissebb fórum hozzászólások

• // Csere-bere fórum 3.

fedit19

Cserére van:

1 db Rio Mare+2 termékes Monster blokk
    1 db 1 termékes Monster blokk
    3 db Andante kód

Keresek: Tesco-Rexona, Lidl-Henkel... vagy mit ajánlanál?

• Lottó, Keno, Luxor játék akciók

Fórumról játszik valaki a K&H játékkal ? pontgyűjtős

Péntek

Paintuci!

A héten jött értesítés. üdv

• Nem csere-bere, hanem vásárlás

- Reisenthel női válltáska

- Hershel hátizsák

Paintuci

A niveanak volt egy játéka hogy 1000 db talán termékminta csomag nyerhető nem volt még sorsolás nem nyert senki?

• Nyereményút-élmények

Péntek

COSTA FASCINOSA

Ebben a karanténos, nyereményutazás-mentes időszakban lesz, aki szívesen olvas élménybeszámolót egy tengerjáró hajóról.
    A játék az OOOPS! termékekkel zajlott, az utazás pedig egy évvel ezelőtt történt.
    A nyeremény átadása, emléklap és voucher a gyár budapesti központjában volt. Hosszas elbeszélgetés, fotózkodás után még meg is ajándékoztak minket a legkülönbözőbb papírtermékekkel. Egy autónyit kaptunk, volt már játék, ahol a fődíj sem volt nagyobb értékű.
    Az utazást a TENSI szervezte, nagyon jól, minden kívánságunkat teljesítették, sőt még annál is többet. A keret 1,5 millió forint volt, amivel gazdálkodhattak és amelybe bőségesen belefértek az oda-vissza repülőutak és a hajó minden szolgáltatása, a parti kirándulásokkal együtt. Volt, amiket még jobbra is lehetett cserélni, mint ami a kiírásban volt, például nem ablakos kabint kaptunk, hanem erkélyeset és az ötféle italkártya közül is a legjobbat tudták biztosítani.

1. nap - A reggeli géppel indultunk Milánóba, onnan a hajótársaság minibusza vitt minket a 120 km.re lévő Savona kikötőjébe. 8-an voltunk a buszon, 1 pár Innsbruck-ból, 1 pár Münchenből, egy magyar hölgypáros és mi.
    A fogadóépületet és a becsekkolást, poggyászfeladással, biztonsági ellenőrzéssel úgy kell elképzelni, mint egy reptéren. Minden gördülékenyen ment, ami igen jó logisztikát kíván 3.800 utas esetében. /A hajó személyzete 1.100 fő, vagyis kb 3 utasra esik egy alkalmazott./ A kabinunkat elfoglaltuk a 8. fedélzeten, majd átvettük a "csodakártyánkat" a recepción.Azért hívtuk így, mert mindenféle italokra, a márkás alkoholos italokra is ingyenes volt, korlátlanul, a nap bármely szakában, 5 étteremben és 13 bárban.
    Közben a hajó elindult, annyira csendben, hogy észre sem vettük, csak mikor a fedélzetre mentünk, akkor láttuk, hogy elhagytuk a kikötőt.

2. nap - Nápoly. Jól aludtunk. A kikötő szinte a városban van. Alig lehetett érezni, hogy a "hotelszobánk" tulajdonképpen mozgásban van alattunk. Reggelre a hajóújság be volt dobva kabinunkba, ez tartalmazta minden nap az aktuális programokat, műsorokat a színházban, időjárásjelentést és a parti kirándulás információit, pl. hányas számú autóbusz lesz a miénk.
    Még otthon meg kellett jelölnünk, hogy milyen nyelven legyen a kommunikáció, az idegenvezetés, s így mindig "német nyelvű" buszra kaptunk beosztást. Nekünk a hajóujság is németül szólt.
    Reggeli után tehát irány a túra. A ki- és beléptetés is mindig a kártyáinkkal, szigorú biztonsági előírások mellett történt. Az autóbuszok felsorakoztak, nem számoltam, de sok, miénk a 28. volt
    Nincs messze Nápolytól Pompei, autópályán néhány perc volt. Bejártuk a Vezúv lábánál lévő romvárost, mely a Világörökség része. /Minden parti kirándulásunkat ilyen helyszinekre választottuk. A kikötőkben kb. 10 uticélt, túrát lehetett választani, érdeklődés szerint./
    A vastag hamuréteg alól feltárt egykori római birodalmi város megkapó, meghökkentő látvány: a templomok,utcák, városfalak, paloták, szobrok, vízvezetékek, csatornák, stb. saját korában hatalmas fejlettségről tanuskodott. Azt meg kell jegyezni, tudtak élni, nagy szerepet kapott életükben a tivornyázás és a szex. Ezek számtalan jele látható.
    Kora este indult tovább a hajó, hogy reggelre új kikötőbe érjen.

3. nap - Catania. Reggel már ébren voltunk, mikor áthaladt a hajó a Messinai-szoroson, hogy megérkezzen a szicíliai Cataniába. Catania panorámája csodás, háttérben a hófödte Etnaval.A városból annyit láttunk, amerre a buszunk áthaladt az autópálya felé, de erősen a Keresztapa-filmek fílingjére hajazott minden
    Szicíliában a parti kirándulások közül Taorminát választottuk. Autópályán kb. 1 órás út volt, gyönyörű narancs- és mandarinligetek mentén. Taormina egy magaslaton fekszik, szerpentin vezet a városba. Illetve annak szélén van a turistabuszok parkolója, onnan csak gyalogosan lehet felkeresni a várost. A festői hely legismertebb látványossága a Csontváry-képről is ismert egykori görög színház. Az ókori, középkori épületek, az itteniek kedvessége, a szebbnél szebb kilátások a tengerre, a rengeteg virág és macska teljesen elvarázsolt minket. Délután értünk vissza a hajóra, mely este indult a következő uticél felé.

4. nap - Málta. Reggel érkeztünk La Valetta kikötőjébe. No, ha azt mondtam Nápolynál, hogy a kikötő a városban van, ez még inkább igaz Valettára. A Nagy Kikötő a főváros legfontosabb része és egyik fő látnivalója, itt tűnik ki leginkább a város erődszerű építészete. De irány az autóbusz és a mi látnivalóink, az egykori főváros, Mdina és Mosta, Málta második legnépesebb helye.
    Az autóbuszon elől ültünk és az idegenvezető hölgy tudakolta, honnan jöttünk. Mi mondtuk, Magyarországról, mire a mellettünk ülő idős hölgy megszólalt: "Én értem ám magukat!" Kiderült: a néni 83 éves, mániákus utazó. Háború után emigráltak Argentínába, most onnan jött a hajóval.Azt tudni kell, a hajó első európai útja tavaly ez volt, amin részt vettünk. Előtte, a télen Dél_Amerika partjainál, Brazília-Uruguay-Argentína útvonalon hajózott.. A hölgy 28 napig jött az óceánon, most részt vesz ezen az úton, majd Barcelonában kiszáll és elmegy kéthetes autóbuszos túrára és repülővel haza. Nem semmi.
    Mdina szinte teljes egészében fennmaradt erődszerű építmény, a máltai érsek székhelye. Nagyon szerettük palotáit, ódon sikátorait.
    Újra buszra ültünk és felkerestük a 9 km-re lévő Mosta-t, ott is a La Runda-t. A templom 39 méteres kupolája a 4. legnagyobb a világon. Hazafelé megálltunk egy vásárlóutcánál, délután érkeztünk vissza a hajóra, mely észak-nyugatnak vette az útját. Most egy hosszabb etap következik, az 5. nap teljesen egészében a tengeren...

Folyt köv.

kirri

És még amikor szóltam neki, nézze már meg milyen számokat adott fel, fel volt háborodva, hogy ne nézzem már hülyének, mindig ugyanazokat adja fel :)

Na kiderült a turpisság :) Szóltam az én okos kisfiamnak, hogy adja fel a lottót az én számaimmal, de nem azén számaimat adta fel, hanem a sajátjait, amin persze nem volt meg a 2 nyertes szám. Várhatom én a nyertes értesítőt amíg csak élek :) Ha most 2-nél több nyertes szám lett volna, lehet megnyúznám :)

kirri

Pityesz76 köszi, most látom írtál, hát mi a mai napig nem kaptunk semmit a szerencsejáték zrt-től :(